sobota 26. prosince 2015

Vánoční projekt *volán* hotov !

 Ušito ze lněné látky z IKEJE .Horní část mám do tunýlku,abych ho mohla případně jen natáhnout na tyč.Zatím mám připevněno na žabkách,protože se mi to tak víc líbí .Mám jich zbytečně moc,uberu,ale až budu sundavat výzdobu,takže to pár dní musí počkat...



8 komentářů:

Ha Ja řekl(a)...

Víc by se mi líbil jen navlečený v tunýlku a víc nabraný, ale vím co je s tím práce i takto je krásný..

Andrea ♥ Hejdučka řekl(a)...

:-o Tak teď jsem se pobavila. Před malou chviličkou jsme pověsili závěsy v ložnici co přinesl Ježíšek. Za prvé jsou také z látky Lenda z Ikea, za druhé já mám na rozdíl od vás kroužků se žabkami málo (musím dokoupit) a za třetí pověsila jsem tam taky svítící hvězdičky, které byly už měsíc připravené. No a teď sednu k PC a vidím tohle :-D ;-)

MICHAELA řekl(a)...

NO TO SE POVEDLO..:-)

Inka Fej. řekl(a)...

Míšo, mně se to moc líbí i takhle..jsi šikulka a máš to krásné..Inka

MICHAELA řekl(a)...

Inko,Ty jsi moje hodná holka :-)...děkuju♥.

Štěstí v mém životě řekl(a)...

Míšo obdivuji, že máš chuť o svátcích tvořit v bytě ;-)). Já jen a jen odpočívám. Volán by se mi také líbil víc nařasený, ale každý máme rád něco jiného.
Šťastný nový rok, hodně zdraví a pohodu.
Ála

Carolina Mia řekl(a)...

...ať víra, láska a naděje Tě provází ve zdraví celým rokem 2016 ...Věrka

Carolina Mia řekl(a)...

...ať víra, láska a naděje Tě provází ve zdraví celým rokem 2016 ...Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...