pondělí 18. ledna 2016

Tisíc fotek jedné věže,aneb KRUMLOV

Dlouho jsem tu nepsala,objevila jsem instagram a tak momentálně sedím u něj.Vyhovuje mi velké množství fotek a poněkud méně řečí než je na blogu..:-).Najdu tam mnohem více inspirace pro bydlení i zahradu,ale jak se znám je to jen dočasné,něž se nabažím :-)
Tento víkend jsme si celá rodina vyrazili na výlet do ČESKÉHO KRUMLOVA..v létě ho vždy proběhneme k zámku a zpět a pořádně si ho neprohlídneme a tak jsem objednala penzion a jelo se..
Ubytovaní jsme byli ZDE.Vše v naprostém pořádku,recepční milá a ochotná..Autem jsme vjeli do centra a dostali povolení ke vjezdu a pak jsme zaparkovali nedaleko,u pivovaru na hlídaném parkovišti,cena byla přijatelná.Spíš najít auto po sněhové nadílce, která Krumlov zasypala v neděli byla zábava..
Když jsem výlet plánovala,přála jsem si zasněžené střechy a sněhovou romantiku a byla !..Fakt jak na objednávku.
Město jsme proběhali křížem krážem ve dne v noci,děti toho měli dost,ale piza k večeři byla dostatečná motivace.Na jídlo jsme chodili do restaurace(pizzerie) Latrán ZDE.Na dveřích je nálepka *šéfa*,ale že bych byla celá odvařená a nadšená,to ne,ochotná obsluha,normálně komunikující,jídlo taky moc dobré,ale je tam taková nudná atmosféra,nevím ,jak to popsat,ale celkově prostor působí jako díra...Když vstoupíte,tak  uprostřed místnosti stojí stůl,který dost překáží a je určený pro připravené věci k prostírání,obsluha stůl asi umístila záměrně doprostřed,aby to měli ke všem stolům stejně daleko,ale vypadá a působí to blbě...Ale celkově je to lepší nezakouřená,čistá restaurace.S dětmi proč ne...
Navštívili jsme zrcadlový labyrint ,muzeum voskových figurín ZDE...Bože on je tam už i Saudek a Hůlka :-(..
JEN obrovská škoda,že byla zavřená zahrada a zámek.Město je plné turistů,převážně z Asie a myslím,že by se alespoň jeden okruh uživil..
Pár fotek mé milované  věže..něco mám i na instagramu :-)..mrkněte vpravo ♥









2 komentáře:

Inka Fej. řekl(a)...

Míšo, nádherné fotografie..měj se krásně i na Instagramu:o)

Věra řekl(a)...

Míšo fotky jsou nádherné!Určitě to byl super výlet.Užívejte,pa V.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...