neděle 4. září 2016

My začínáme v pondělí

To vstávání si vůbec nedovedu představit,poslední týden až do tohoto pátku jsme leželi na pláži v Řecku.Hlavně ani nevím,co já si obleču,já se tam tak cpala zmrzkama a lokální kuchyní,že natuty nedopnu kalhoty,chtělo by to kroj :-)
Nedávám na blog fotky dětí,ani sebe ,tak jsem pro pár okamžiků použila TRAVEL ZÁJU :-)..
na mém instagramu osobní_zahradní_poradce jsou fotky kompletní,jestli chcete vidět víc ,mrkněte tam a taky dám dnes nebo zítra na zahradajetrvalka.blogspot.cz fotky kytiček .Bylo jich tam na každém kroku ♥
2 hodiny ráno

zakynthos agios sostis v pozadí turtle ostrov


ostrov cameo,je tam music club

koupila jsem oleje na rybu hlavně

mochito

salát caesar-výbornej .-)



naše malá lodička pochopitelně

calisto hamilton

zakynthos port




souvlaki pita




gyros

mochito

výborná obrovská zmrzka,mám jich na kontě dost,a je to vidět :-)



takže vidíte,zája kalil,cpal se,plaval,válel se ,jak v pondělí vpluje do reality nevim,nevim .-))
Krásný víkend!Já peru,peru,peru :-))...

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...