středa 12. října 2016

je to nakonec pravda...

 tuhle lucerničku miluju,ze všech nejvíc...Dostala jsem ji jako dárek a tak si ji o to víc vážím.Vždycky s ní zahajuji sezónu svícení ...

 Když jsem před pár dny dávala na instagram fotku svých holinek HUNTER,napsal jsem,že je tak šetřím,že se mi o ně nesmí ani kočka otřít...Dnes kouknu z okna a ona se mi  k nim chodí k nim chodí olizovat...:-))

 Posbírala jsem plody kdoulovce -fantasticky voní,Naše prababičky ho prý dávali i do prádla k provonění,věřím...

2 komentáře:

Věra řekl(a)...

Jé, u vás je krásná pohoda!U nás také zahájena světýlková sezona a hlavně topná!.-)Přeci jen je u těch kamen dobře.Míšo at jste brzy zdraví!Pa V.

Ivana řekl(a)...

Míšo, lucerna je krásná a ta kočka ještě lepší. Takový čumáček se jen tak nevidí :-) Měj se fajn Ivana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...