úterý 1. listopadu 2016

Kostel Wang -Karpacz

Využili jsme podzimní prázdniny a ještě si vyjeli na menší výlet.Naším cílem byl Karpacz.Město a okolí a číslo jedna tento kostel...Kostel má neuvěřitelnou historii.Původně stál v norské vesnici Vang (oblast Valdres), podle které dostal jméno. Na severní úbočí Krkonoš byl přestěhován v polovině 19. století. .Přečtěte si o něm ve wikipedii,stojí to za to...
Místo je nádherné,škoda,že jsem nevzala foťák.Můj telefon zrovna dobře nefotí...




uvnitř se nesmí fotit,přesto jsem chtěla čmajznout pár snímků,ale motal se mi tam pořád chlap v červené vestě :-)




Letos jsem v lesích viděla tolik muchomůrek co za 5 let zpátky ne...

7 komentářů:

likaf řekl(a)...

Nádherné místo. Díky za dobrý tip na výlet :-))

Ansi řekl(a)...

Ahoj Míšo, vy pěkně výletíte! Nádherná místa a počasí vám také přálo:)
Užívej si krásný podzim a díky za reportáž.
Andrea

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Hezké fotky. Ta poslední socha mě ovšem naprosto uchvátila. Hezké dny. M.

Lucie řekl(a)...

Na kostelíček Wang jsme se byli podívat asi 3 roky zpátky, když jsme byli na wellnes pobytu v Krkonoších. Městečko i kostel jsou nádherné, bohužel jsme nenakoukli dovnitř kostela, probíhala tam zrovna mše a kostel byl zamčený. Nepochopili jsme, proč to tak mají. Přítel je věřící a těšil se, že se zúčastní zase trochu jiné mše, i kdyby jejich jazyku příliš neporozuměl.. a ono bylo skutečně zamčeno. Mše ale byla vysílána i z reproduktorů ven před kostel. Tak si to užil alespoň tak, atmosféra tam byla moc příjemná a já si alespoň fotila vše kolem. :-)

Zahradní Poradce řekl(a)...

Ta poslední socha to je LAZAR :-))...:-))zdržuji se dalšího komentáře :-))..

Zahradní Poradce řekl(a)...

To je škoda,že jste nebyli uvnitř.Je tam tajná chodba vedoucí obvodem kostela .Bylo tajemné jí procházet:-)..Míša

Věra řekl(a)...

Krásné fotky!Hezký víkend Věra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...