úterý 15. listopadu 2016

Vyrobila jsem si VÁNOČNÍ VĚNEC

Trochu s předstihem,já vím,ale mi máme několik víkendů za sebou rodinné oslavy a tak bych nenašla čas.Budu péct dorty .
Loni jsem si schovala poškozené vánoční ozdobičky. Občas se nám stává,že upadne poutko na háček.Bylo mi líto je vyhodit a tak jsem je úmyslně schovala na letos.Zakoupila jsem slaměný základ a na něj připevnila ze zahrady pár jehličnatých větviček...
Málokdy to dělám,ale musím se pochválit :-),moc se mi líbí. :-)Zavěsím ho na branku.(doufám,že mi ho někdo nečmajzne) Schválně jsem ho dala teď na čas před dveře z obýváku ,ať se mohu kochat,pak už si ho já  moc neužiji,spíš kolemjdoucí.Tak snad se bude líbit ♥




 Včera jsem poprvé upekla tvarožník se zázvorem,netušila jsem,jaká je to dobrota! ♥

Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...