sobota 18. února 2017

Jak jsem *ušetřila*

S naprostou pravidelnosti na jaře obměňuji kabelky ( nejenom),ale kabelka je dlouhodobější proces.Dlouho vybírám,dlouho přemýšlím,díky tomu mi jich i pár uteklo :-).Vybrat tašku prostě není jen tak :-).Chce to kafe,klid a hodně času.
Mám za sebou asi měsíc ta by šla,tahle možná,ta je moc malá,ta je zase velká,ta nemá zip,ta má blbou barvu,ta má krátké uši,ta je moc elegantní až najednou! Na nextdirect se objevila šedá kožená kabelka,která plní všechny požadavky na materiál,rozměr,barvu,dvě uši,zip,uvnitř kytičky a ta cena!!!!
Tak jsem si udělala průzkum na domovskou stránku značky kabelky a zjistila jsem,že ji tam mají za 62 liber.Ten fofr jakým byla v košíku si asi umíte představit :-))).S napětím jsem čekala,jestli nepřijde email s omluvou,nebo kabelku vážně dodají.A mám!!! Moje radost je o to větší,že tašku začali prodávat za odpovídající cenu,která je o dobrých 1500 výš.Tak nevím,jestli to byl předprodej,nebo chyba,ale já mám úlovek,který se mi v kabelkách ještě nepovedl:-) a obrovskou radost :-)!

JESTLI SE VÁM KABELKA LÍBÍ,KOUPÍTE JI  TADY



Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...