pondělí 13. února 2017

Jak jste na tom s Valentýnem?

My jednoho předka měli v rodině a tak tlačím na pilu,ať se svátek slaví :-)..Naprosto u mne neprochází,že to není náš svátek a spousta jiných podobných výmluv.Je fajn po dlouhé době* ničeho a  nic *od vánoc jinak nadekorovat dům a na něco se těšit.
S odstupem času mohu říct,že je zcela jiné slavit Valentýna ve 20,30,40..nebo bezdětná,nebo svobodná,nebo s obojím a nebo s plným domem dětí .-))...Myslím,že vím,jak je to u chlapů ohledně jejich očekávání ,to mohu pochopitelně s věkem už posoudit také,tam se to myslím moc nemění :-):-))
Já za sebe mohu říct,že čím jsem starší,tím menší očekávání mám,už si spíš chci užít hezký večer a tak zajistím vše potřebné ♥.Dětem jsem nakoupila sladkosti ve tvaru srdce ,mají komu rozdávat ,a já  trnu jestli mým malým broučkům někdo nezlomí srdce :-(..

Dnešek využívám jako příležitost se pochlubit dárkem,který jsem dostala minulý týden.Nebyl k Valentýnu,ale radost mám obrovskou,protože jsem si ho roky přála,jen jsem nákup odsouvala.
Je to marocký kožený taburet .A jak jinak než v bílé barvě!K nám nádherně sedí.Nenechala jsem si ho naplnit ,ale poslat prázdný,protože mám doma obrovskou spoustu nevyužitých polštářů.Nacpala jsem ho k prasknutí a dobře jsem udělala,je tak akorát.Na stránkách prodejce http://www.sedaci-pytle.cz/  můžete mrknout na celou nabídku křesel,taburetů,sedacích polštářů a nenápadně podsunout partnerovi typ na dárek :-).
Přeji hezkého VALENTÝNA ♥♥










Žádné komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...